Threesomes with fucking tryceratops







J'ai cassé mon Yashica Diary, je ne sais pour l'instant pas comment récupérer la pellicule donc pas de photos pour le fanzine... J'attends un nouvel appareil sous peu et je pars un week end à Londres la semaine prochaine donc de nouvelles photos devrait arriver dans deux semaines. Des photos de mon enfance pour vous faire patienter.


I broke my Yashica Diary camera, I still don't know how to get the roll so I don't have the pictures i did for the fanzine... I'm waiting for a new camera arriving soon in my mailbox and then I spend the week-end in London next week so new pictures are coming in two weeks. Some pics from my childhood to make you wait.

2 commentaires:

Bapton a dit…

Elles sont vraiment superbes

Bapton a dit…

Elles sont vraiment superbes